2011. február 1., kedd

Variációk/Variations

Szeretem az egyszerű, de mutatós és jól variálható ékszereket. Ez is éppen ilyen lánc lett. Próbaképpen kezdtem horgolni 1,8 mm-s miyuki kockából és nagyon megtetszett az eredmény. Egy tubus kocka (10 gr) éppen elég volt a 40 cm-s lánchoz. Mindkét végére karabínert tettem, közé láncot vagy karikát is lehet rögzíteni ( a láncos megoldást Káli Gopikánál láttam, köszönöm!) Tavaszi kis alaplánc mindenféle medállal. /

I like jewels that are simple, but still look nice and versatile. This is a good example for that. I crocheted it from 1,8 mm miyuki cubes (1 tube=10 gr) was enough for a 40 cm chain, the result is nice, textured rope. I added clasp on both ends so you can attach chain or pendant there (Idea by Káli Gopika, thank you!) So it is a nice chain for the spring.








9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép és ötletes nyaklánc.

    VálaszTörlés
  2. Hú, ez nagyon szépséges!!!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű a nyaklánc, és nagyon tetszik az ötlet, ahogy a medált hozzá lehet kacsolni!!!

    VálaszTörlés
  4. Valóban gyönyörű lett! Most már muszáj megtanulnom horgolni :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett kockagyöngyből horgolva! Nagyon tetszik!!!
    :-)

    VálaszTörlés
  6. Szia Adri!
    Köszi a díjat, hamarosan én is kiteszem majd a blogomba :)
    Ez pedig szuper jó lett! Én is horgoltam nemrég kocka gyöngyből egy hurkát, csak azt nem tudtam, mi legyen a sorsa, ha nem baj akkor lopom az ötletet mert nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  7. Hát persze, örülök, ha tetszik és te is megcsinálod így!

    VálaszTörlés